Är det jag som är grinchen?

Herregud idag har jag verkligen inte gjort någonting. Jag har förövrigt passerat det antalet dagar som är okej att göra ingenting på för längesen. En blir så sjukt seg av sömnmedicin. Jag har nyligen börjat igen för att när jag ska sova tänker jag på tusen saker och ligger vaken i flera timmar så min nya läkare skrev ut min gamla trotjänare, Imovane. Första natten, alltså igårnatt så instagramraggade (ja det är ett ord) jag i SÖMNEN? Alltså jag vet ännu inte hur det har slutat men jag ska eventuellt på en dejt på lördag. Ser framför mig hur nån ställer frågan ”hur träffades ni?” varpå jag svarar ”tack vare imovane”.

Förutom att göra ingenting idag så har jag sminkat mig i gröna färger!!!! Alltså så sjukt maxad upplevelse. Jag älskar när allt ba exploderar i fejset. Jag använde mig av två nya microshadows från Make up store som heter ”cultural” och ”harlequin”. Det som gjorde det lilla extra var dock mitt bästa lifehack settingspray på penseln!

Första bilden finns där enbart för att föreviga när jag låg i min säng och kollade på Mean girls för fyrahundraelfte gången och önskade mig ett friskt psyke. Samt för att visa vad ”lite” smink kan göra.

img_9448
LESSEN HEST KOLLAR PÅ MEAN GIRLS
img_9450
Mitt bästa ljus är i badrummet under spegeln, DAT GLOW
img_9452
Skyller allt på Jaclyn Hill
img_9453
DEJT SÖKES

Jag håller förresten på att klippa en video där jag använder en Fluid foil eyecolour från H&M samt ett matt läppstift därifrån. Det är så sjukt meckigt???? Fattar ej hur folk kan jobba med att klippa långfilm pga jag har 41 minuters material nu och GÅR UNDER för att jag är inne på typ första minuten???????? TAPPRA KÄMPAR E VAD NI ÄR.

2 reaktioner på ”Är det jag som är grinchen?

  1. Men 1: gröna ögonbryn fan vad hett
    2: gjorde precis en smink tutorial också och lyckades tillslut få den till 9 min (!!!) alltså aldrig varit så stolt över mig själv😭

    Gilla

    1. Alltså prövade färgglada ögonbryn när jag gjorde en julsminkning och jag är så himla kär??? Skulle aldrig kunna gå utanför dörren med det men det är så fint! Och wow jag är imponerad, jag hoppas att min blir max 15 minuter när jag väl är klar!

      Gillad av 1 person

Lämna en kommentar